Šéfem Prazdroje bude S.J. Woodward

4. 3. 2003 17:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čtyřiačtyřicetiletý Jihoafričan Steven James Woodward, diplomovaný v psychologii, marketingu a managementu, nastoupí od 1. dubna na post generálního ředitele Plzeňského Prazdroje.
Po úterní mimořádné valné hromadě, kterou po třech letech působení naposledy řídil dosavadní šéf podniku a předseda představenstva Tony van Kralingen, to řekl mluvčí plzeňské pivovarnické skupiny Alexej Bechtin.
Woodward, který zatím pracuje jako generální ředitel SAB v Rumunsku, zahájil svoji kariéru v oddělení lidských zdrojů Anglo- American Corporation/De Beers, světového lídra v těžbě diamantů.
Začátkem 90. let nastoupil do Jihoafrických pivovarů SAB a tři roky byl regionálním manažerem v oblasti Transkei. Od roku 1998 stál v čele dceřiné společnosti Traditional Beer Investment, která se zabývá výrobou čirokového piva – tradičního afrického nápoje.
„Jako její generální ředitel se výrazně zasadil o restrukturalizaci této součásti SAB,“ dodal Bechtin. Do konce března povede rumunské pivovary v Buzau, Pitešti a Kluži.
Nový šéf Prazdroje, který se narodil v Keni, je ženatý a má jednu dceru. Na jednání akcionářů se držel stranou a nechtěl se ke svým plánům a ambicím v Česku vyjadřovat. „Prazdroj je nejlepší pivo na světě,“ řekl pouze.
Pětačtyřicetiletý expert v oblasti marketingu a lidských zdrojů Tony van Kralingen vede od 1. března jihoafrickou divizi SABMiller – South African Breweries Ltd.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.