Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Šéfem Prazdroje bude S.J. Woodward

Redakce MAM4. 3. 2003

Čtyřiačtyřicetiletý Jihoafričan Steven James Woodward, diplomovaný v psychologii, marketingu a managementu, nastoupí od 1. dubna na post generálního ředitele Plzeňského Prazdroje.
Po úterní mimořádné valné hromadě, kterou po třech letech působení naposledy řídil dosavadní šéf podniku a předseda představenstva Tony van Kralingen, to řekl mluvčí plzeňské pivovarnické skupiny Alexej Bechtin.
Woodward, který zatím pracuje jako generální ředitel SAB v Rumunsku, zahájil svoji kariéru v oddělení lidských zdrojů Anglo- American Corporation/De Beers, světového lídra v těžbě diamantů.
Začátkem 90. let nastoupil do Jihoafrických pivovarů SAB a tři roky byl regionálním manažerem v oblasti Transkei. Od roku 1998 stál v čele dceřiné společnosti Traditional Beer Investment, která se zabývá výrobou čirokového piva – tradičního afrického nápoje.
“Jako její generální ředitel se výrazně zasadil o restrukturalizaci této součásti SAB,” dodal Bechtin. Do konce března povede rumunské pivovary v Buzau, Pitešti a Kluži.
Nový šéf Prazdroje, který se narodil v Keni, je ženatý a má jednu dceru. Na jednání akcionářů se držel stranou a nechtěl se ke svým plánům a ambicím v Česku vyjadřovat. “Prazdroj je nejlepší pivo na světě,” řekl pouze.
Pětačtyřicetiletý expert v oblasti marketingu a lidských zdrojů Tony van Kralingen vede od 1. března jihoafrickou divizi SABMiller – South African Breweries Ltd.
-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. února 2003

Starší článek

Na vinylu vychází jen zlomek nahrávek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více