Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reuters zajistil rekordní objem transakcí

Redakce MAM27. 3. 2003

Britská zpravodajská a informační společnost Reuters Group v prvním čtvrtletí zajistila transakce s devizami v rekordním objemu. V březnu například zaznamenala denní objem 130 miliard dolarů u termínových transakcí a přibližně 30 tisíc párových transakcí na pohotovém trhu.
Na devizových trzích ve světě se denně uskutečňují obchody za přibližně 1,2 bilionu dolarů, převážná část se přitom domlouvá po telefonu. Naopak Reuters se specializuje na elektronické transakce, kde účastníkům obchodování anonymně zprostředkuje nákup a prodej. Tyto transakce jsou ale v menšině.
Reuters je největším poskytovatelem finančních informací na světě, v elektronickém obchodování konkuruje službám jako EBS a dalším. “V lednu a únoru jsme dosáhli rekordního objemu,” uvedl divizní ředitel Mark Robson.
“Růst u forwardů (termínové obchody) je způsoben pohyby úrokových sazeb v zemích G7, u promptních transakcí zase kolísavostí měn v důsledku války,” doplnil Robson. Zčásti je zvýšený zájem o devizové obchody podle něj třeba přičíst rozkolísaným akciovým trhům.
Dealeři tento měsíc upozorňovali na vysoký růst transakcí na všech devizových trzích. Reuters nyní umožňuje obchodovat také se slovenskou korunou, respektive s jejími forwardy k dolaru a euru. Na pohotovém trhu je možné obchodovat i s tureckou lirou, chystá se ale také indická rupie.
-čtk-

×

TV Hradec Králové naladí víc diváků

Starší článek

MasterCard hodnotí svou promotion jako úspěšnou

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více