Řetězec KFC už nepřijímá slevové kupóny McDonald’s

7. 3. 2003 11:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec rychlého občerstvení Kentucky Fried Chicken (KFC) ve čtvrtek přestal
přijímat slevové kupóny, které poskytuje konkurenční McDonald’s. Krok zdůvodnil přípravami na novou kampaň pro zákazníky, kterou zahájí 11. března.
Sdělila to Daniela Adamíková z firmy American Restaurants, která v tuzemsku KFC provozuje. McDonald’s ale již koncem února informoval, že KFC nesmí přijímat jeho poukázky podle předběžného opatření Městského soudu v Praze.
American Restaurants ve čtvrteční tiskové zprávě vyjádřila překvapení nad tím, že se konkurence obrátila na soud. „V Americe přijímá kupónky svých konkurentů i samotný McDonald’s,“ uvedla firma.
McDonald’s kupóny na slevy vydal a distribuoval v celém Česku v rámci marketingové kampaně Kupónka plná výhod. Akce začala 3. února a její konec je plánován na 9. března. Konkurenční poukázky začal přijímat i řetězec KFC, což McDonald’s označil za parazitování a záležitost předal k posouzení své advokátní kanceláři.
McDonald’s má v Česku 68 restaurací. Za loňský rok vykázala firma tržby 1,96 miliardy korun, což představuje proti předchozímu roku nárůst asi o deset procent. KFC a Pizza Hut, který je pro McDonald’s nejvýznamnějším konkurenčním řetězcem na českém trhu, má v tuzemsku 21 restaurací. Předloni měla American Restaurants tržby bez DPH asi 616 milionů korun.
Pdrobnosti o případu najdete v článku týdeníku Marketing & Media

Colonel z Kentucky útočí na McDonald’s

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.