Náskok sledovanosti ČT 1 před Primou se v 9. týdnu zvýšil na 3,4 procenta oproti 0,8 procenta v předcházejícím týdnu. Podíl sledovanosti ČT 1 se zvýšil o 1,6 procenta, u Primy naopak došlo ke snížení o jedno pro-cento dospělých diváků. Pokles zaznamenala i Nova (o 0,5 procenta) a ČT 2 (o 0,4 procenta).
Podíl televizí na trhu 24. února – 2. března (v procentech)
Skupina | ČT1 | ČT2 | Nova | Prima | Ostatní |
Děti 4 – 14 let | 26,29 | 6,08 | 41,87 | 13,74 | 12,02 |
Ženy nad 15 let | 22,73 | 5,77 | 45,40 | 20,63 | 5,47 |
Muži nad 15 let | 22,69 | 10,17 | 41,34 | 17,69 | 8,11 |
Dospělí nad 15 let | 22,71 | 7,74 | 43,59 | 19,32 | 6,64 |
Zdroj: ATO – Mediaresearch
Hospodářské noviny, 7.3.2003, autor: (abo)