První program ČT zvýšil náskok před Primou

7. 3. 2003 00:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Náskok sledovanosti ČT 1 před Primou se v 9. týdnu zvýšil na 3,4 procenta oproti 0,8 procenta v předcházejícím týdnu. Podíl sledovanosti ČT 1 se zvýšil o 1,6 procenta, u Primy naopak došlo ke snížení o jedno pro-cento dospělých diváků. Pokles zaznamenala i Nova (o 0,5 procenta) a ČT 2 (o 0,4 procenta).

Podíl televizí na trhu 24. února – 2. března (v procentech)

Skupina ČT1 ČT2 Nova Prima Ostatní
Děti 4 – 14 let 26,29 6,08 41,87 13,74 12,02
Ženy nad 15 let 22,73 5,77 45,40 20,63 5,47
Muži nad 15 let 22,69 10,17 41,34 17,69 8,11
Dospělí nad 15 let 22,71 7,74 43,59 19,32 6,64

Zdroj: ATO – Mediaresearch
Hospodářské noviny, 7.3.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.