Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

První program ČT si udržel odstup od Primy

Redakce MAM14. 3. 2003




Největší nárůst sledovanosti v 10. týdnu zaznamenala televize Nova. Její podíl na sledovanosti se zvedl o 2,1 procenta na 45,7 procenta dospělých diváků. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).


Beze změny zůstalo pořadí ostatních kanálů. Přes mírný pokles zájmu diváků se prvnímu programu České televize podařilo udržet pozici “dvojky” na českém televizním trhu. Její podíl na sledovanosti činil 22,1 procenta (pokles o 0,6 procenta), zatímco u Primy dosáhl 19,7 procenta (nárůst o 0,4 procenta) diváků nad 15 let. Jediný výraznější pokles vykázala ČT2, když si ji zapnulo 6,3 procenta oproti předchozím 7,7 procenta dospělých diváků.


I ve dnech mezi 3. a 9. březnem všech 20 nejsledovanějších pořadů vysílala Nova. Nejsledovanějším pořadem se jako obvykle staly Televizní noviny z 9. března s 41,5procentní sledovaností. Ze zábavních show nejvíce zaujaly Rozjezdy pro hvězdy z 9. března s 30,7procentní sledovaností.


Poprvé se také do TOP 20 dostal publicistický pořad Střepiny, který téhož dne dosáhl sledovanosti 27,2 procenta.


Nejúspěšnějším pořadem ČT1 se již několik týdnů po sobě stal díl seriálu Četnické humoresky, který 6. března vidělo 25,4 procenta diváků. (abo)






×

Výdaje inzerentů do médií letos zpomalí růst

Starší článek

ArboMedia: Zrušení reklamy v ČT by pokřivilo trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více