První program ČT si udržel odstup od Primy

14. 3. 2003 00:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG




Největší nárůst sledovanosti v 10. týdnu zaznamenala televize Nova. Její podíl na sledovanosti se zvedl o 2,1 procenta na 45,7 procenta dospělých diváků. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).


Beze změny zůstalo pořadí ostatních kanálů. Přes mírný pokles zájmu diváků se prvnímu programu České televize podařilo udržet pozici „dvojky“ na českém televizním trhu. Její podíl na sledovanosti činil 22,1 procenta (pokles o 0,6 procenta), zatímco u Primy dosáhl 19,7 procenta (nárůst o 0,4 procenta) diváků nad 15 let. Jediný výraznější pokles vykázala ČT2, když si ji zapnulo 6,3 procenta oproti předchozím 7,7 procenta dospělých diváků.


I ve dnech mezi 3. a 9. březnem všech 20 nejsledovanějších pořadů vysílala Nova. Nejsledovanějším pořadem se jako obvykle staly Televizní noviny z 9. března s 41,5procentní sledovaností. Ze zábavních show nejvíce zaujaly Rozjezdy pro hvězdy z 9. března s 30,7procentní sledovaností.


Poprvé se také do TOP 20 dostal publicistický pořad Střepiny, který téhož dne dosáhl sledovanosti 27,2 procenta.


Nejúspěšnějším pořadem ČT1 se již několik týdnů po sobě stal díl seriálu Četnické humoresky, který 6. března vidělo 25,4 procenta diváků. (abo)






Redakce MAM

Další zajímavé čtení