Prima má už třetí týden sledovanost pod dvaceti procenty

24. 3. 2003 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lenka Soal: Můj sen? Naprosto „POSfree“ s maximálním dopadem

Udržitelnost mi musí dávat smysl a mít hmatatelný dopad, říká Lenka Soal, která se stará o shopper marketing značky Purina.

Reklama
SDG

Sledovanost televize Prima byla už třetí týden pod dvacetiprocentní hranicí. Její týdenní sledovanost je tak v posledních týdnech nižší než loňský celoroční průměr.
Mírně pod celoročním průměrem byla v týdnu od 10. do 16. března i sledovanost ČT1 a ČT2. Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření.
Nejsledovanější televizí byla opět Nova s 44,48 procenta, následovala ČT1 s 21,18 procenta. Prima získala 19,96 procenta trhu.
Na Nově byl nejsledovanější tradičně hlavní zpravodajský pořad Televizní noviny. Minulou neděli je vidělo 3,4 milionu lidí. Na Primě Zpravodajský deník v neděli sledovalo 1,2 milionu diváků. Nejsledovanějším pořadem ČT1 se jako tradičně stal seriál Četnické humoresky (2,4 milionu lidí). Jedenáctý díl první, reprízové části seriálu, tak přilákal zatím nejvíc jeho fanoušků. Na ČT2 vedl přenos fotbalového utkání Real Madrid – AC Milán, jehož první poločas ve středu vidělo 590 tisíc fanoušků.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.