Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima má už třetí týden sledovanost pod dvaceti procenty

Redakce MAM24. 3. 2003

Sledovanost televize Prima byla už třetí týden pod dvacetiprocentní hranicí. Její týdenní sledovanost je tak v posledních týdnech nižší než loňský celoroční průměr.
Mírně pod celoročním průměrem byla v týdnu od 10. do 16. března i sledovanost ČT1 a ČT2. Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření.
Nejsledovanější televizí byla opět Nova s 44,48 procenta, následovala ČT1 s 21,18 procenta. Prima získala 19,96 procenta trhu.
Na Nově byl nejsledovanější tradičně hlavní zpravodajský pořad Televizní noviny. Minulou neděli je vidělo 3,4 milionu lidí. Na Primě Zpravodajský deník v neděli sledovalo 1,2 milionu diváků. Nejsledovanějším pořadem ČT1 se jako tradičně stal seriál Četnické humoresky (2,4 milionu lidí). Jedenáctý díl první, reprízové části seriálu, tak přilákal zatím nejvíc jeho fanoušků. Na ČT2 vedl přenos fotbalového utkání Real Madrid – AC Milán, jehož první poločas ve středu vidělo 590 tisíc fanoušků.
-čtk-

×

STEM: Podle 62 procent Čechů může Železný za finanční problémy s CME

Starší článek

Kanál Fox News na začátku války předstihl CNN

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více