PPF odmítá participaci

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Finanční skupina PPF, která je podílníkem televize Nova, odmítla, že by měla nést hmotnou odpovědnost na odškodném 10,4 mld. Kč, který má stát na základě rozhodnutí stockholmské arbitráže zaplatit společnosti CME za to, že nebyla ochráněna její investice v ČR. „PPF nebyla přímo ani nepřímo účastníkem tohoto sporu, neměla žádnou možnost tento spor ovlivnit, objasnit či obhájit v něm své počínání, které také v žádném ohledu nebylo v tomto sporu napadeno,“ řekl mluvčí PPF Ivan Lackovič. Podobné stanovisko zaujímá i další podílník TV Nova — firma MEF Holding. CME nadále jedná s českou vládou o úhradě škody, k dalšímu setkání by mělo dojít v pondělí 31. března. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.