Agentura NMS zjistila, že svou domácnost zatím k internetu nepřipojila asi pětina těch, kteří již internet používají. Kolem 85 procent dotázaných však připojení plánuje. Více než polovina uživatelů zvažuje jiný typ připojení, než je vytáčený přístup přes telefon.
Agentura ale hlavně zkoumala domácnosti, které už připojeny jsou. Zjistila, že více než polovina domácností (57%) je z domova k internetu v současnosti připojena vytáčeným připojením (klasický nebo ISDN modem). Platí tak za čas strávený připojením.
Změnu typu domácího připojení k internetu přitom zvažuje 40 procent ze všech připojených domácností.
Hlavním trendem, který vede uživatele k úvahám o změně typu připojení, je být připojen nepřetržitě 24 hodin denně.
Třetina – 34% domácích uživatelů internetu využívá pro domácí připojení nejčastěji služby Tiscali, jedna čtvrtina – 25% služby Volný, 14 procent uživatelů se připojuje prostřednictvím Internet OnLine a desetina využívá službu Redbox společnosti Contactel.
Průzkum na stránkách www.nms.cz
-čtk-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).