Polovina domácností chodí z domova na internet přes vytáčené připojení

12. 3. 2003 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura NMS zjistila, že svou domácnost zatím k internetu nepřipojila asi pětina těch, kteří již internet používají. Kolem 85 procent dotázaných však připojení plánuje. Více než polovina uživatelů zvažuje jiný typ připojení, než je vytáčený přístup přes telefon.
Agentura ale hlavně zkoumala domácnosti, které už připojeny jsou. Zjistila, že více než polovina domácností (57%) je z domova k internetu v současnosti připojena vytáčeným připojením (klasický nebo ISDN modem). Platí tak za čas strávený připojením.
Změnu typu domácího připojení k internetu přitom zvažuje 40 procent ze všech připojených domácností.
Hlavním trendem, který vede uživatele k úvahám o změně typu připojení, je být připojen nepřetržitě 24 hodin denně.
Třetina – 34% domácích uživatelů internetu využívá pro domácí připojení nejčastěji služby Tiscali, jedna čtvrtina – 25% služby Volný, 14 procent uživatelů se připojuje prostřednictvím Internet OnLine a desetina využívá službu Redbox společnosti Contactel.
Průzkum na stránkách www.nms.cz
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.