Pohádka Čert ví proč je v čele návštěvnosti kin

4. 3. 2003 16:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG




Pohádka Romana Vávry Čert ví proč se hned po premiéře umístila v čele návštěvnosti a tržeb českých kin. Ve dvaadvaceti sálech ji o víkendu zhlédlo přes 21.000 diváků, kteří v pokladnách nechali 2,1 milionu korun.


Čert ví proč kraloval i víkendovým žebříčkům specializovaným na brněnská a pražská kina.


Tento příběh tak po šesti týdnech odsunul pokračování filmové verze Tolkienovy ságy Pán prstenů na druhé místo.


Podle informací Unie filmových distributorů skončila třetí komedie Stevena Spielberga Chyť mě, když to dokážeš. Čtvrtý je Troškův Kameňák, jehož celková návštěvnost zakrátko přesáhne hranici 200.000 diváků.


Krausovo Městečko skončilo třinácté. O tři místa za ním je slovensko-český koprodukční snímek režiséra Juraje Nvoty Kruté radosti. Čerstvý vítěz Českých lvů, Zelenkův Rok ďábla, první dvacítku uzavírá.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. února 2003


Redakce MAM

Další zajímavé čtení