Peugeot 307 SW získal tituly Auto Internetu 2003 a rodinný vůz 2003!

3. 3. 2003 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve třetím ročníku ankety Auto Internetu zvítězil Peugeot 307 SW. Vůz se stal zároveň nejoblíbenějším vozem v kategorii rodinných vozů.

Anketu Auto Internetu vyhlásili již třetím rokem zástupci společností Atlas.CZ, a.s. a InterAuto s.r.o. Na webových stránkách www.autointernetu.cz hlasovalo celkem 25 633 návštěvníků. O jejich přízeň se ucházelo 24 vozů v kategoriích: malé vozy, rodinné vozy, reprezentační vozy, sportovní a terénní vozy.

Vůz 307 SW získal v anketě hned dvě prvenství. S celkovým počtem 2 755 hlasů se stal absolutním vítězem soutěže Auto Internetu a zároveň vítězem kategorie rodinných vozů, ve které porazil v pořadí druhého vítěze s výrazným náskokem
2 142 hlasů.

Peugeot 307 SW byl na český trh uveden v květnu 2002. Svoje zákazníky si získal především svým líbivým designem a variabilitou prostoru. Výrazné prvky jako panoramatická střecha nebo praktické atributy vozu jako pojmutí až sedmi cestujících činí z vozu 307 SW právem vítěze.

Model 307 SW patří do úspěšné modelové řady 307. Peugeot 307 získal v roce 2002 řadu domácích i zahraničních ocenění. Patří mezi ně tituly udělené odbornou novinářskou veřejností Auto roku 2002 v České republice a Auto roku 2002 v Evropě. Široká veřejnost také zvolila model 307 jako Nejoblíbenější automobil roku 2002. Peugeot 307 se stal v minulém roce ve svém segmentu nejprodávanějším zahraničním vozem.

Kontakt pro tisk:
Lucie Kučerová,
Public Relations
PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
tel.: (+420) 244 118 882
mobil: (+420) 724 106 111
fax: (+420) 244 118 801
e-mail: [email protected]
www.peugeot.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.