Nový časopis o zdraví

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 1. dubna začne vycházet nový časopis s názvem Přírodní lékař zaměřený na nejširší veřejnost, kterou zajímají otázky zdraví a zdravého životního stylu. Časopis bude převážně orientovaný na přírodní léky, přírodní kosmetiku, byliny, které uzdravují, zdravovědu a rozhovory s osobnostmi, které mají k této tematice vztah. Časopis chce populární formou informovat o tom, jak si udržet krásu, žít zdravě a jak efektivně léčit nejčastější zdravotní obtíže za pomoci přírodních prostředků. Vydavatelem časopisu je společnost Strategic Consulting (vydavatel novin Olomouckého kraje a Novin Prahy 10). Tištěný náklad je 25 tis. výtisků a cena za vydání 20 Kč. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.