Nový časopis nabídne psy a kočky z útulků

19. 3. 2003 14:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aktuální nabídku psů a koček v útulcích najdou milovníci zvířat každý měsíc v novém časopise ZveriMIX.
„Časopis bude k dispozici zdarma například ve veterinárních ordinacích, zverimexech, ale i v čajovnách a všude, kde mají rádi zvířata,“ řekl Ondřej Kříž ze Spolku přátel zvířat.
Časopis, jehož nulté číslo právě vyšlo, bude obsahovat vedle fotografií zvířat také pravidelné příspěvky patrona projektu Zdeňka Srstky. Časopis by se podle něj neměl věnovat jen nabídce zvířat, ale všem problémům, které se zvířat a útulků týkají. Srstka bude prý proto psát o natáčení televizního pořadu Chcete mě, o tom, jak jaké mají zvířata v útulcích osudy.
Časopis navazuje na už fungující projekt prodeje pohlednic zvířat, jehož výtěžek podporuje psí útulek v pražské Libni. Čtenáři časopisu budou moci soutěžit o to, aby se na příští sérii pohlednic objevila i fotografie jejich psa nebo kočky, uvedl Kříž.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.