Novináři mohou jet na kurs přežití

3. 3. 2003 16:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zájemci z řad novinářů si i letos – od 21. do 30. dubna – budou moci vyzkoušet, jaké
to je být unesen teroristickým komandem a pak osvobozen výsadkáři české armády. Fingované zajetí je součástí týdenních kurzů přežití v krizových situacích, které pro žurnalisty organizuje ve Vojenské akademii ve Vyškově ministerstvo obrany.
První čtyři dny čeká frekventanty základní výcvik. Üčastníci se v něm seznámí se základy sebeobrany, zbraněmi a ochranou před jejich účinky, s bojovou technikou, s pobytem a pohybem v ohroženém prostoru, kde jsou miny a hrozí ostřelování. Důraz také bude kladen na orientaci, zdolávání překážek a na základní první pomoc.
Tato základní příprava je nezbytná pro následný čtyřdenní praktický výcvik v neznámém terénu.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.