Nové Quanto jde na trh

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Společnost Reckitt Benckiser uvádí prostřednictvím reklamní kampaně na trh novou aviváž Quanto Deo. Kromě standardních vlastností aviváže nové Quanto Deo navíc neutralizuje nepříjemné okolní pachy od jídla, tabákového kouře apod. Uvedení na trh je podpořeno TV reklamou a POS materiály. Cílovou skupinou jsou ženy 25—49 let starající se o vícečlennou domácnost. Podlinkové aktivity připravila agentura Next Vision. Média plánuje a nakupuje The Media Edge. Výrobek je k dostání od začátku února. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení