Nokia World Aerobic – Prague 2003

10. 3. 2003 15:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český svaz aerobiku pořádá ve dnech 5. – 9. listopadu 2003 světový šampionát NOKIA WORLD AEROBIC – PRAGUE 2003, Mistrovství světa ve sportovním aerobiku FISAF a Mistrovství světa fitness družstev FISAF, jejichž vyhlašovatelem je Mezinárodní federace sportu, aerobiku a fitness FISAF. Prestižní světová událost, která se bude konat v Kongresovém centru Praha, proběhne pod záštitou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.

Generálním a titulárním partnerem této výjimečné akce se stala společnost Nokia Czech Republic. Petr Hošek, marketingový manažer ze společnosti Nokia k tomu dodává: „Sponzoring Nokia World Aerobic je pro nás logickým vyústěním dlouhodobé podpory tohoto rychle se rozvíjejícího a velmi populárního sportu. Již třetí rokem sponzorujeme Nokia Aerobicmania bývalých mistrů světa v aerobiku Radky a Davida Hufových. Zároveň také podporujeme jejich Akademii v čele s mistry Evropy Lucií Jiříkovou (kategorie žen), Janou Kavříkovou (v párech) a Petrem Jánským (v párech a kategorii mužů). A právě LJ se stala tváří Nokia World Aerobic a bude se pravidelně objevovat na všech propagačních materiálech tohoto mistrovství světa.“

Nokia je vedoucí společností v oblasti mobilních komunikací. Díky zkušenostem, inovacím a snadno ovladatelným a spolehlivým řešením se stala předním světovým výrobcem mobilních telefonů a předním světovým dodavatelem mobilních a pevných telekomunikačních sítí a sítí založených na protokolu IP. Spojením mobility a internetu vytváří společnost Nokia nové možnosti pro podniky a koncové uživatele. Akcie společnosti Nokia jsou kótovány na šesti největších světových burzách.

Další informace:

Nokia Czech Republic, s.r.o.
Petr Hošek
Marketing Manager & PR Officer
Tel.: +420 2 21 85 51 11
Fax: +420 2 21 85 51 99
Email: [email protected]

Mmd Public Relations
Hana Kučerová
Tel.: +420 2 24 25 15 55
Fax: +420 2 24 25 43 64
E-mail: [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.