Nike odstartuje hlavní kampaň sezóny
“Jses v pohybu?” je motto jarní Nike kampaně zaměřené především na muže. Hlavní reklamní aktivita tohoto roku zahájí příští týden.
Kampaň má podpořit pánskou jarní kolekci Nike. Ta obsahuje především obuv a oděv na freestyle aktivity – basketbal, fotbal, frisbee, training a cross training. Kampaň je kombinací imagové a produktové reklamy. Doplňuje ji promotion Freestyle face off, v jejímž rámci se zájemci mohou zúčastnit freestylových soubojů.
Zatímco ve světě běží nová kampaň již od konce února, její nasazení v České republice je naplánováno na 1. duben. Poběží až do poloviny května.
Kampaň je zaměřena na teenagery. K vidění bude v televizi a kině, ale i v tištěných médiích, outdoorové reklamě a na internetu. Kampaň zahrnuje také public relation aktivity a dvě freestyle akce pro veřejnost.
V konkrétní podobě spotů s názvy “Stickman basket”, “Stickman fotbal” a “Stickman frisbee” předvádí kreslená postavička Stickmana své hrátky s míčem či frisbee talířem. Kluky, co si hrají na ulici, vybízí, aby předvedli ještě něco lepšího než on – tedy vesměs technicky velmi náročné “triky”.
-bob-