Nextra startuje kampaň pro ADSL
Pod názvem NEXTRA ADSLink uvedla společnost Nextra své řešení pro širokopásmový internet. Služba bude podpořena kampaní v denním tisku, ekonomických magazínech, na internetových serverech a v rozhlase.
Cílovou skupinou jsou především uživatelé vytáčeného připojení k Internetu. “Chceme oslovit ale i majitele středně velkých firem, designéry, grafická studia, konzultanty a významnou cílovou skupinou jsou i domácnosti,” říká marketingová manažerka Nextry, Petra Herdová.
Součástí kampaně jsou také balíčky s prezentačními materiály (produktovými letáky, samolepkami pro označení místa prodeje, stojany na letáky apod.), které budou distribuovány u zhruba 50 partnerů společnosti v Praze, Brně a Ostravě. Autorem kampaně je agentura Euro RSCG.
Nejlevnější varianta připojení, NEXTRA ADSLink Basic 192/64, stojí 1583 Kč – včetně pronájmu modemu a DPH. Nextra také uživatelům dává v ceně pevnou IP adresu. Do 1. června 2003 je služba bez zřizovacího poplatku.
-dav-