Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Newyorská burza vypověděla vysílání Al-Džazíry z akciového obchodování

Redakce MAM27. 3. 2003

New York Stock Exchange (NYSE) zakázala největší arabské televizní stanici Al-Džazíra, aby vysílala z newyorského obchodního parketu. Jako důvod uvedla nedostatek místa. Al-Džazíra však považuje krok newyorské burzy jako odplatu za její pokrytí války v Iráku. “Chápeme, že je v amerických médiích kampaň proti nám,” říká redaktor arabské televize Ahmed Mustafa.
Al-Džazíra, která využívala NYSE ke svým spotům již pět let, tento týden odvysílala video z irácké státní televize, na kterém byli vidět mrtví údajní američtí vojáci a váleční zajatci. Vysílání zahájilo řadu protestů z britských a amerických oficiálních míst.
NYSE, která umožňuje 23 televizním stanicím vysílat denně přímo z obchodních míst na burze, svůj krok zdůvodnila jako “logistický”. Je totiž přesvědčena, že uvolněné místo, které Al-Džazíra využívala k jednomu či dvěma vysíláním v délce několika málo minut denně, lépe využijí jiné společnosti, jejichž diváci jsou více zainteresováni na zprávách z trhů.
“Máme limitované množství kamer a míst,” říká výkonný vicepresident NYSE Robert Zito. Dle něj diváci televizních kanálů jako CNBC, CNN či Bloomberg chtějí o trzích vědět více než ti, kteří sledují Al-Džazíru. Zámožní jedinci z arabských států kolem Perského zálivu mají přitom přes 1,2 biliónu amerických dolarů v zahraničních aktivech. Al-Džazíru sleduje 35 miliónů lidí.
Hospodářské noviny, 27.3.2003, autor: (tb, Bloomberg)

×

EBU prodloužila televizní vysílací práva s EAA do roku 2007

Starší článek

MF popřelo, že by stát podal novou žalobu kvůli CME

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více