Nejvěrnější čtenáři

24. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na britském tiskovém trhu mají nejvěrnější čtenáře deníky The Guardian a The Daily Telegraph. Odhalil to výzkum National Readership Survey, ve kterém se 51 % čtenářů obou titulů vyslovilo, že by byli „velmi zklamaní“, pokud by některý den nedostali svůj list. Navíc dalších 30 % čtenářů Guardianu a 28 % čtenářů The Daily Telegraphu prohlásilo, že by v takovém případě byli „celkem zklamaní“. Na druhém konci žebříčku se ocitl Daily Star, u kterého by 55 % čtenářů „určitě nebylo zklamáno“, pokud by nedostali výtisk. To potvrzuje fakt, že velký podíl čtenářů tohoto listu ho čte až jako druhý deník. tot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.