Dominantní pozici na slovenském trhu týdeníků má Plus 7 dní, který čte 39 procent lidí. Na druhém místě únorového šetření společnosti RNS – Avízo Holding International, a. s., se umístil týdeník Markíza (32,5%), třetí příčka patří
týdeníku Život (14%). Výzkumníkům odpovídalo 1328 respondentů nad 15 let. Desetiprocentní čtenost má i Eurotelevízia (11,7%) a Slovenka (10,8%).
Druhou pětku otevírá týdeník Avízo Motor (8,1%). Za ním následují TV Komplet (7,7%), Moment (6,9%) a Katolícke noviny (6,6%). Přes pět procent respondentů čte jiné týdeníky (5,1%). Druhou desítku otvírá International expres (5%), Avízo reality (4,6%), Formát (3%), Profit (2,6%), Trend (2,5%), Zmena (1,7%) a Literárny týždenník (1%). Nejčtenějším dvoutýdeníkem je Rodina s 24,6 procenty. Druhý skončil Teleplus (22,5%). Třetí místo patří dvoutýdeníku Kocúrkovo (9,8%). Devítiprocentní čteností se může pochlubit Fiškál, 4,9 procenta dotázaných čte jiné dvoutýdeníky.
Prvenství mezi měsíčníky patří Evě, kterou čte 19,7 procenta respondentů. Desetiprocentní hranici překročily i Minikrížovky (16,1%), Tabu (16,1%), Zdravie (12,5%), Záhradkár (11,5%) a Ženský magazín (10,9%). Žebříček uzavírají Dorka a Lišiak s 8,1 procenta, jiné čte 14,3 procenta dotázaných.
-tasr-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).