Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. února 2003

Redakce MAM4. 3. 2003




Pohádka Romana Vávry Čert ví proč se hned po premiéře umístila v čele návštěvnosti a tržeb českých kin. Ve dvaadvaceti sálech ji o víkendu zhlédlo přes 21.000 diváků, kteří v pokladnách nechali 2,1 milionu korun.


Čert ví proč kraloval i víkendovým žebříčkům specializovaným na brněnská a pražská kina.


Tento příběh tak po šesti týdnech odsunul pokračování filmové verze Tolkienovy ságy Pán prstenů na druhé místo.


Podle informací Unie filmových distributorů skončila třetí komedie Stevena Spielberga Chyť mě, když to dokážeš. Čtvrtý je Troškův Kameňák, jehož celková návštěvnost zakrátko přesáhne hranici 200.000 diváků.


Krausovo Městečko skončilo třinácté. O tři místa za ním je slovensko-český koprodukční snímek režiséra Juraje Nvoty Kruté radosti. Čerstvý vítěz Českých lvů, Zelenkův Rok ďábla, první dvacítku uzavírá.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. února 2003


×

Český trh pneumatik loni silně rostl

Starší článek

Šéfem Prazdroje bude S.J. Woodward

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více