Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Výstavišti začal veletrh Reklama a Polygraf 2003

Redakce MAM4. 3. 2003




Doprovodný program veletrhu (příloha ve formátu Word)


.


Na 270 vystavovatelů z 11 zemí se představuje na veletrhu Reklama a Polygraf 2003, který ve středu začal v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti a potrvá až do pátku 7. března. Představují se na něm firmy z oborů 3D reklamy, podpory prodeje, polygrafie, světelné reklamy a velkoplošného digitálního tisku pro interiérovou i exteriérovou reklamu. Nechybí ani společnosti z oboru tištěných a elektronických médií či reklamních dárkových předmětů.


Mezi vystavovatele patří například Supraphon, ABC reklama, HSW Signall, Ferona Thyssen Plastics, Microtek či Canon.


Ze zahraničí přijel největší světový výrobce fólií a materiálů pro okenní grafiku Clear Focus Imaging z USA, výrobce světelných panelů Be Digital ze Španělska či belgický Scitex Vision, který je jedním ze tří vedoucích firem na světovém trhu digitálního tisku.


Připraven je i široký doprovodný program, jehož součásti jsou věnované například sales promotion a dárkovým předmětům jako součásti komunikačního mixu, právu v marketingové komunikaci, komunikaci a zkoumání značky, mobilnímu marketingu v praxi či směřování reklamy na internetu. Bude též vyhlášena cena Český direkt a Kalendář roku.


Loni se veletrhu podle organizátorů zúčastnilo na 11 tisíc lidí. Letos pořadatelé očekávají podobnou návštěvnost. Veletrh je otevřen od 10 do 18 hodin. Základní vstupné je 200 korun.


-dav, čtk-

×

Philip Morris žaluje obchodníky za falešné cigarety

Starší článek

Český trh pneumatik loni silně rostl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více