Na technologický veletrh CeBIT přijelo do Hannoveru přes šest tisíc firem

12. 3. 2003 17:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V německém Hannoveru začal mezinárodní veletrh CeBIT. Potrvá až do 19. března. Na akci, od níž se stejně jako v předchozích letech očekávají impulzy pro telekomunikační a počítačový průmysl, se přihlásilo 6526 vystavovatelů z 69 zemí. To je zhruba o 700 vystavovatelů méně než v loňském roce.
Firma Deutsche Messe, která veletrh organizuje, očekává více než 600.000 návštěvníků z Německa i ze zahraničí.
Globální trh informačních technologií rostl v roce 2002 jen o 1,2 procenta a letos se předpokládá vzestup o 4,5 procenta. Přesto se od veletrhu očekává oznámení mnoha novinek, zejména v oblasti mobilní komunikace.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.