Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mountfield měl loni poprvé tržby přes dvě miliardy

Redakce MAM11. 3. 2003

Tržby obchodní společnosti Mountfield loni poprvé překročily dvoumiliardovou hranici. Firma podle mluvčího Václava Broma zvýšila tržby o 340 milionů korun na 2,15 miliardy. Hrubý zisk firmě klesl o 13,4 milionu na 25 milionů korun.
Především díky novým službám předpokládá firma letos zvýšení maloobchodních tržeb na 2,5 miliardy korun a hrubého zisku na 100 milionů korun.
V roce 2001 byl Mountfield podle žebříčku, který zpracoval časopis Moderní obchod, s tržbami 1,81 miliardy korun na 28. místě mezi všemi obchodníky. Z hobbymarketů, které lze zařadit mezi konkurenty Mountfieldu, byl největší OBI s 5,4 miliardy korun tržeb, následoval Baumax s pěti miliardami, Hornbach s 2,517 miliardy.
Počet specializovaných velkoprodejen nabízejících zboží pro dům a zahradu přitom podle loňského výzkumu Incomy Praha překročil v ČR již stovku. Více než padesát z nich je velkoplošných hobbymarketů.
Mountfield v současnosti provozuje 49 prodejen. Podle Broma letos firma začala poskytovat novou službu. Veškerou technicky vyspělejší zahradní techniku, tedy benzínové rotační sekačky, řetězové pily, motorové kosy, zahradní traktory, kultivátory, ale i nadzemní bazény odvezou pracovníci firmy zdarma zákazníkovi domů, tam je připraví k plnému provozu, předvedou a zákazníka zaškolí v jejich správném užívání. Počáteční investice do poskytování této nové služby dosáhla 100 milionů korun, a to především na přijetí a zaškolení nových pracovníků a nákup vozidel.
-čtk-

×

Pohádka Čert ví proč a Kameňák jsou v čele návštěvnosti kin

Starší článek

Pořadu Střepiny na Nově roste sledovanost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více