Geniální načasování, nebo nechtěná náhoda? Ústředním tématem nové kampaně telekomunikační společnosti AT&T je válka. Série televizní spotů přesvědčuje Američany, že je nutné mluvit o kontroverzních tématech — samozřejmě prostřednictvím hlasových služeb AT&T. Kampaň, vytvořená pobočkou Young & Rubicam z New Yorku, je složena z celkem 18 televizních reklam, které budou nasazeny do vysílání v 18 státech USA. Každá nabízí specifický produkt, jako jsou meziměstské či lokální hovory, podle konkrétní oblasti, v níž je nasazena. V jedné z reklam se přes celou obrazovku objeví nápis „Válka?“ s plameny v pozadí, aby ho v závěru vystřídalo konstatování: „Mluvit je fajn.“ Mezi ostatními kontroverzními tématy, které je třeba (přes AT&T) řešit, se objevilo například omezení volného prodeje zbraní nebo klonování. jj
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).