Mluvte s AT&T o válce

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Geniální načasování, nebo nechtěná náhoda? Ústředním tématem nové kampaně telekomunikační společnosti AT&T je válka. Série televizní spotů přesvědčuje Američany, že je nutné mluvit o kontroverzních tématech — samozřejmě prostřednictvím hlasových služeb AT&T. Kampaň, vytvořená pobočkou Young & Rubicam z New Yorku, je složena z celkem 18 televizních reklam, které budou nasazeny do vysílání v 18 státech USA. Každá nabízí specifický produkt, jako jsou meziměstské či lokální hovory, podle konkrétní oblasti, v níž je nasazena. V jedné z reklam se přes celou obrazovku objeví nápis „Válka?“ s plameny v pozadí, aby ho v závěru vystřídalo konstatování: „Mluvit je fajn.“ Mezi ostatními kontroverzními tématy, které je třeba (přes AT&T) řešit, se objevilo například omezení volného prodeje zbraní nebo klonování. jj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.