MF Dnes se dohodla s NY Times

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Deník Mladá fronta Dnes zakoupil práva na názorové články amerického deníku New York Times. Na základě této dohody tak může Mladá Fronta Dnes svým čtenářům přinášet komentáře světových autorů. Dohoda byla uzavřena na letošní rok. Jednou měsíčně jsou navíc čtenářům nabídnuty sloupky známého sémiotika Umberta Eca. Podle Petra Šimůnka z Mladé Fronty Dnes využije deník této možnosti přibližně jednou týdně, dosud byl např. na stránkách Mladá Fronta Dnes přetištěn komentář amerického prezidenta George Bushe. Exkluzivní spolupráce se týká také Timothy G. AsheRogera Scrutona, předních britských publicistů a filozofů, jejichž příspěvky se na stránkách budou pravidelně objevovat. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.