Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MasterCard hodnotí svou promotion jako úspěšnou

Redakce MAM27. 3. 2003

Kampaň, která měla v minulých měsících podpořit používání platebních karet skupiny MasterCard International u obchodníků, byla podle vyjádření společnosti úspěšná. Zákazníci pozitivně reagovali na promo kampaň, v níž jim byly přímo v obchodech vysvětleny výhody plateb kartou a v níž získali vedle možnosti výhry zájezdu i malý dárek.
Vedle soutěže, které se automaticky účastnili všichni držitelé karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro, kteří během dvou měsíců, kdy soutěž probíhala, uskutečnili alespoň jednu platbu kartou za zboží nebo služby přesahující 400 Kč, byla zorganizována i promo kampaň.
Ta zahrnovala 30 akcí pro zákazníky v 11 hypermarketech Tesco, Carrefour, Interspar a Hypernova.
Dva členové týmu vždy informovali zákazníky o výhodách přímých plateb ve frontách před pokladnami, dva před bankomaty (kde se nakupující dozvěděli výhody plateb kartou ve srovnání s výběrem z bankomatu). Poslední z promotérů těm zákazníkům, kteří platili kartou, poskytl malý dárek.
Ukázalo se, že nejúspěšnějším způsobem oslovení zákazníků byl rozhovor ve frontě před pokladnami. Členové promo týmu měli dostatek času se zákazníkem promluvit a jako úspěšnou se ukázala i motivace chvíli před placením. Více než čtvrtina oslovených zákazníků se rozhodla přímo zaplatit kartou. Zákazníci zároveň ocenili malý dárek, který preferovali před možností nejisté výhry.
Samotná soutěž dávala šanci na výhru zejména těm, kdo svou platební kartu k placení za zboží či služby používají jen zřídka. Vítězem zájezdu pro čtyři osoby v hodnotě 300 000 Kč se totiž nestával automaticky ten držitel, který uskutečnil nejvyšší počet transakcí u obchodníků, ale ten, jehož karta zaznamenala nejvyšší procentuální nárůst přímých plateb ve srovnání s předchozími měsíci. Dalších třicet účastníků v pořadí si mohlo vybrat ze zájezdů po Evropě pro čtyři osoby podle svých představ, každý v hodnotě 50 000 Kč
Držitelé platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro byli o soutěži informováni letákem vloženým k výpisu z účtu posílanému jejich bankou.
Byla podpořena i mediální kampaní (citylighty, rozhlasové spoty, promo materiály v obchodech a tisková inzerce).
-bob-

×

Reuters zajistil rekordní objem transakcí

Starší článek

Čeští novináři směřují do Bagdádu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více