Marketingový servis pro Pneu Parner

3. 3. 2003 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Magic Seven bude v rámci budované sítě pneuservisů pod názvem
Pneu Partner zabezpečovat kompletní marketingový servis tohoto projektu.
Kromě plánování marketingových aktivit Magic Seven přebírá jejich
realizaci a následné vyhodnocování. Dlouhodobým záměrem je budování
integrovaného systému komunikace s výrazným podílem one-to-one
komunikace. Zajímavostí této spolupráce je neobvyklý model odměňování
agentury založený na podílu z obchodního výsledku projektu. Projekt Pneu
Partner má ambice stát se leaderem v oblasti maloobchodního prodeje
pneumatik a příslušného servisu.

Petra Mikesková, MBA
Marketing Coodinator
Magic Seven, a. s.
U gymnázia 3
140 00 Praha 4
Tel.: +420 261 099 479
Mobil:+420 603 171 207
[email protected]
www.magicseven.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.