Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Majitel sítě obchodů Makro loni zvýšil zisk

Redakce MAM25. 3. 2003

Německá maloobchodní společnost Metro, která v Česku provozuje síť velkoobchodů Makro, zaznamenala v loňském roce růst provozního zisku o tři procenta díky silnému výkonu hypermarketů a obchodů se spotřební elektronikou. Zisk před zdaněním a odečtením úroků třetího největšího maloobchodního řetězce v Evropě podle tržeb stoupl na 1,166 miliardy eur z 1,13 miliardy eur předloni, oznámil generální ředitel Hans-Joachim Körber.
Výsledky jsou téměř v souladu s odhady analytiků dotazovaných agenturou Reuters, kteří v průměru čekali zisk 1,161 miliardy eur. Zisk na akcii stoupl o 10,4 procenta na 1,36 eur. Firma tak překonala vlastní cíl zvýšit zisk na akcii o deset procent i očekávání analytiků, kteří počítali se ziskem 1,34 eur na akcii. Čistý zisk stoupl o 11,8 procenta na 502 milionů eur. Tržby se zvýšily o čtyři procenta na 51,5 miliardy eur.
Firma tvrdí, že hypermarkety Real a obchody se spotřební elektronikou Media Markt/Saturn zažily loni růst provozního zisku o 25 procent. Kapitálové výdaje mírně klesly na 1,8 miliardy z 1,9 miliardy eur v roce 2001, napsala agentura Reuters.
Metro působí od roku 1993 i ve střední a východní Evropě. V České republice, kde provozuje velkoobchody Makro, je aktivní od roku 1997. Tržby společnosti Makro ČR, která je největší obchodní firmou v tuzemsku, loni činily 33,9 miliardy korun.
-čtk-

×

Česku hrozí arbitráž kvůli sporům s Mediaprintem

Starší článek

Agentura Moody’s možná zvýší rating CME

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více