n Režisér David Lynch je podepsán pod televizní reklamou, jež představuje nový Nissan Micra. Reklama by se měla tento týden objevit rovněž ve vysílání domácích televizních kanálů. Pařížská agentura TBWA/G1 angažovala Lynche, „aby se launch nové Micry vyhnul vizuálnímu klišé běžných televizních reklam a režisér vnesl do kampaně mystiku a tajemno“. Copywriteři agentury vymysleli pro Micru zvláštní slovník postavený na propojování už existujících slov. Ústřední slogan kampaně se pak ptá zákazníků: „Znáte řeč Micry?“ Český slovník zahrnující spojení jako klaspro (klasický a progresivní) nebo drance (dravost a elegance) vymyslela pražská pobočka TBWA. jj
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).