Lynch točil Micru

10. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


n Režisér David Lynch je podepsán pod televizní reklamou, jež představuje nový Nissan Micra. Reklama by se měla tento týden objevit rovněž ve vysílání domácích televizních kanálů. Pařížská agentura TBWA/G1 angažovala Lynche, „aby se launch nové Micry vyhnul vizuálnímu klišé běžných televizních reklam a režisér vnesl do kampaně mystiku a tajemno“. Copywriteři agentury vymysleli pro Micru zvláštní slovník postavený na propojování už existujících slov. Ústřední slogan kampaně se pak ptá zákazníků: „Znáte řeč Micry?“ Český slovník zahrnující spojení jako klaspro (klasický a progresivní) nebo drance (dravost a elegance) vymyslela pražská pobočka TBWA. jj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.