{{ post.post_title }}
{{ post.excerpt }}
Kultovní režisér David Lynch, mimo jiné tvůrce seriálu Twin Peaks a filmu Blue Velvet, je podepsán pod televizní reklamou, jež představuje nový Nissan Micra. Reklama by se měla příští týden objevit rovněž ve vysílání domácích televizních kanálů.
Pařížská agentura TBWA/G1 angažovala Lynche, “aby se launch nové Micry vyhnul vizuálním klišé běžných televizních reklam a režisér vnesl do kampaně mystiku a tajemno”. Copywriteři agentury vymyslely pro Micru zvláštní slovník, postavený na propojování už existujících slov. Ústřední slogan kampaně se pak ptá zákazníků “Znáte řeč Micry?”.
Český slovník, zahrnující spojení jako KLASPRO (KLAsický a PROgresivní), nebo DRANCE (DRAvost a eleganCE), vymyslela pražská pobočka TBWA.
-jj-