Trojrozměrné kino IMAX, jediné tohoto typu v České republice se spojilo s mobilním operátorem Oskarem. Kino se tak nyní jmenuje Oskar IMAX. Jeho otevření se chystá na 20.března. Kromě Oskara (Český Mobil) je dalším partnerem Coca-Cola.
Pro Oskara je to podle Igora Přerovského, ředitele firemní komunikace, na dlouho jediný projekt, se kterým Oskar spojí své jméno. „Navíc IMAX má rovněž červené logo, což nás zaujalo,“ uvedl.
IMAX je v mnoha zemích partnerem ministerstev školství a podporován či dokonce částečně financován vládami těchto zemí. V ČR spolupracuje s ministerstvem a školami na vzdělávacích programech, připravil cvičebnice pro žáky, interaktivní hry a programy na síti.
Cena lístku bude 155 korun pro dospělého a 109 Kč pro dítě. Rodinné vstupné pro čtyřčlennou rodinu bude 440 Kč.
Od příštího týdne začíná reklamní kampaň ve všech médiích. Připravila ji agentura Bates Praha.
Oskar nebude své spojení s kinem ve svých kampaních komunikovat, spíš jej využije v různých službách, například prodej lístků do kina přes mobilní telefon či firemní prezentace v prostorách kina.
-zuj-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).