Kampaně na Harley a Buell

10. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce motocyklů Harley-Davidson, který letos slaví 100. výročí založení, spustil na severoamerickém trhu dvě reklamní kampaně. První propaguje formou televizního spotu speciální edici modelu V-Rod připravenou k zmiňovanému výročí, druhá, jež využívá pouze tiskovou reklamu, je zaměřena na druhou, sportovní značku firmy — Buell. Vedení Harley-Davidsonu předpokládá, že letos zvýší počet prodaných motocyklů na 289 tis. kusů. jj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.