Kampaň LN pro předplatitele

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Speciální kampaň na získání nových předplatitelů spustily v minulém týdnu Lidové noviny. Do čtvrtečního vydání byla zařazena speciální příloha věnovaná novému českému filmu Čert ví proč a předplatitelské akci. Tato příloha tvořila zcela netradičně přebal novin. Každý předplatitel LN nalezl ve své poštovní schránce kupon na volnou vstupenku na film Čert ví proč. LN nabídly vstupenku na filmovou pohádku režiséra Romana Vávry a scenáristy Miloše Macourka i těm čtenářům, kteří předplatné objednají v následujících 14 dnech. Podle Tomáše Vaňka nemá tento projekt na trhu předplatného v ČR obdoby. Hodnota více než 25 tis. vstupenek přesahuje 3 mil. korun. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.