n Speciální kampaň na získání nových předplatitelů spustily v minulém týdnu Lidové noviny. Do čtvrtečního vydání byla zařazena speciální příloha věnovaná novému českému filmu Čert ví proč a předplatitelské akci. Tato příloha tvořila zcela netradičně přebal novin. Každý předplatitel LN nalezl ve své poštovní schránce kupon na volnou vstupenku na film Čert ví proč. LN nabídly vstupenku na filmovou pohádku režiséra Romana Vávry a scenáristy Miloše Macourka i těm čtenářům, kteří předplatné objednají v následujících 14 dnech. Podle Tomáše Vaňka nemá tento projekt na trhu předplatného v ČR obdoby. Hodnota více než 25 tis. vstupenek přesahuje 3 mil. korun. mav
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).