K televizní obrazovce táhnou zprávy

3. 3. 2003 16:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hlavní zpravodajské pořady celoplošných televizí patřily v letošním osmém týdnu opět k nejsledovanějším pořadům. Na Nově přitom Televizní noviny vedou až na výjimky sledovanost každý týden. Na ČT1 mají větší sledovanost než Události většinou jen české seriály. Na Primě obvykle vítězí zábavný pořad Nikdo není dokonalý. V týdnu od 17. do 23. února ho však předstihl Zpravodajský deník. Vyplývá to peoplemetrového měření, které zveřejnila Asociace televizních organizací.
Nedělní Televizní noviny na Nově vidělo 3,32 milionu lidí. Na Primě úterní Zpravodajský deník sledovalo 1,36 milionu lidí. Hlavní zpravodajství ČT1 Události měly nejvyšší sledovanost ve středu, kdy je vidělo 1,69 milionu diváků.
Nejsledovanějším pořadem ČT1 se však Události nestaly. Jako tradičně totiž vedl seriál Četnické humoresky (1,92 milionu lidí), následoval seriál Ranč U Zelené sedmy (1,71 milionu). Na ČT2 vedl přenos fotbalového utkání SK Slavia Praha – Besiktas Istanbul, který ve čtvrtek vidělo 796 tisíc lidí.
V podílu na trhu vedla tradičně Nova s 44,05 procenta trhu. Její podíl navíc vzrostl. Ztratila naopak Prima, která se na trhu podílela 20,29 procenty. Podíl ČT1 klesl na 21,06 procenta.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.