Jedna Ogilvy pro Moravu

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Komunikační agentura Ogilvy & Mather snížila počet svých poboček na Moravě. Na místo pobočky v Brně a Ostravě, které se tímto spojily, existuje nově pouze pobočka v Brně. Její nový název zní Ogilvy & Mather Morava a v jejím čele stojí Roman Valla, dosavadní ředitel brněnské pobočky. Agentura má celkem deset zaměstnanců a pracuje například pro klienty Velux, Minolta, Tondach, Medicom nebo Vitar Zlín. zuj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.