Irská oslava dne sv. Patricka zvýšila v Praze spotřebu piva a whiskey

17. 3. 2003 00:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Až na dvojnásobek zvýšily spotřebu irského piva Giuness a whiskey Jameson tradiční oslavy dne svatého Patricka, které se od 13. do 17. března konají v Praze ve vybraných irských hospodách během Festivalu irské hudby.
„Normálně tyto lokály navštěvuje tak tisíc hostů denně. Ve dnech festivalu do pubů míří až dva tisíce lidí. Adekvátně se také dvojnásobně zvýšila spotřeba piva až na 20 tisíc půllitrů v průběhu festivalu, dvakrát více se vypije i Jamesonu,“ uvedl pořadatel festivalu Frank Haughton. Do Prahy podle jeho slov na oslavy směřuje především řada Irů z okolních zemí, zejména Německa.
Podle agentury Reuters se očekává, že v samotném Irsku se dnes během oslav Dne svatého Patricka vypije asi 13 miliónů pint (= 0,54 litru) piva.
Hospodářské noviny, 17.3.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.