Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hyundai oficiálním partnerem Mistrovství Evropy EURO 2004

Redakce MAM12. 3. 2003

Automobilka Hyundai Motor Company podepsala smlouvu o oficiálním partnerství s Evropskou fotbalovou asociací pro Evropský fotbalový šampionát v roce 2004. Ten se bude konat v Portugalsku.
Hyundai Motor Company se připojil k dalším značkám tvořícím oficiální partnerství s fotbalovým šampionátem a sice Canon, Carlsberg, Coca-Cola, JVC a McDonald´s a NTT Com.
Jako oficiální automobilový partner bude Hyundai poskytovat oficiální auta této značky pro zajištění transportu a logistiky během turnaje.
Firma Hyundai byla již automobilovým partnerem pro UEFA EURO 2000, které se uskutečnilo v Belgii a Holandsku. Kromě toho je Hyundai také oficiálním partnerem Mistrovství světa, které se uskuteční v roce 2006 v Německu.
-bob-

×

Slovenská televize: každý druhý bude propuštěn

Starší článek

BPM posílilo o titul AutoCar

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více