H&M otevřela v ČR

24. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Švédská oděvní společnost Hennes & Mauritz zahájila prodej ve své první pobočce v ČR. Otevření dvoupatrové prodejny o rozloze 962 m2 v Metropoli Zličín se účastnil manažer pro Rakousko a Česko Par Därj, PR manažerka Anne Bergare a marketingová manažerka Hilda Grandits. Prodejna bude nabízet oblečení pro ženy a dívky ve věku od 15 do 50 let, které se zajímají o módní a kvalitní oblečení za rozumnou cenu. Následovat bude 28. března otevření obchodu na Novém Smíchově, původní prodejny Kappahl, švédského výrobce oblečení, který přednedávnem z českého trhu odešel. H&M sází v komunikaci se zákazníky na venkovní reklamu, inzeráty a PR články v módních časopisech. Firma H&M chce v tomto roce otevřít 110 nových obchodů, z toho 12 prodejen v zemích, kam letos vstupuje poprvé – v Česku, v Polsku a v Portugalsku. Plánování a nákup médií bude v ČR pro oděvního giganta zajišťovat agentura Initiative Media Prague. gs

Redakce MAM

Další zajímavé čtení