Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hitparádu prodeje CD stále vede kapela Kabát

Redakce MAM3. 3. 2003

V čele oficiální české hitparády je nadále kompaktní deska Suma sumárum kapely Kabát, za ní byla v uplynulém týdnu Helena Vondráčková s platinovou edicí a na třetím místě CD Vzpomínky zůstanou z produkce skupiny Holki.
Česká sekce Mezinárodní federace fonografického průmyslu (IFPI) informovala, že mezi českými muzikanty byli dále v první dvacítce úspěšní Daniel Landa, Support Lesbiens, Petr Hapka s Michalem Horáčkem, Verona, Čechomor, Black Milk, Bohuš Matuš, Leoš Mareš, protagonisté hudby k filmu Rebelové a kapely Kryštof a Chinaski.
Zájmu se trvale těší interpreti hudby k filmu Pán prstenů, kteří jsou na šesté pozici, dále Massive Attack, Avril Lavigne, Nick Cave, No Name, Eminem, Las Ketchup, Robbie Williams a Apocalyptica.
Oficiální žebříček Top 40 nejprodávanějších alb a výběrů populární hudby české i zahraniční produkce publikuje IFPI na základě hlášení specializovaných prodejen pokrývajících téměř polovinu objemu prodeje zvukových nosičů v českých zemích.
podrobnosti najdete na

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 9. týden 2003

-čtk-

×

Finančním ředitelem America Online Stephen Swad

Starší článek

Firma Northern Star investorem hudební TV Stanice O

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více