Herzmann členem poroty EACA EURO EFFIE 2003

5. 3. 2003 14:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

RNDr. Jan Herzmann, generální ředitel společnosti TNS Factum, byl Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a českou Asociací komunikačních agentur (AKA) jmenován členem evropské poroty soutěže efektivnosti reklamních kampaní EACA EURO EFFIE 2003.
V soutěži EACA EURO EFFIE 2003 jsou hodnoceny kampaně, které dosáhly prokazatelného úspěchu na dvou či více evropských trzích.
Předsedou poroty byl tento rok jmenován Rolf Kreiner, prezident Světové federace reklamních agentur (WFA).
V roce 1996 byla prvně oceněna kampaň posilující postavení značky i za hranicemi jednoho státu, EURO EFFIE byla prvním evropským oceněním udíleným na základě hodnocení efektivnosti.
Ocenění EFFIE bylo poprvé představeno v roce 1968 Americkou marketingovou asociací v New Yorku. Nyní je již předáváno ve 21 zemích světa jako symbol ověřené reklamní efektivnosti.
-Martin Schreier, bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.