Henkel získal minoritní podíl ve firmě Wella

11. 3. 2003 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německý výrobce spotřebitelských výrobků Henkel získal podíl 6,86 procenta ve výrobci vlasové kosmetiky Wella. Tímto krokem německá skupina zdůraznila svůj zájem o převzetí Welly.
Loni v říjnu odmítla Wella neformální nabídku na převzetí od Henkelu v hodnotě 5,3 miliardy eur a označila ji za příliš nízkou. Podle zdrojů z firmy někteří členové rodiny, která kontroluje 123 let starého výrobce produktů pro péči o vlasy, odmítli prodej již z principu. Minulý měsíc však podle zdrojů rodina uskutečnila několik opatření, které by mohly vést k prodeji firmy. To přilákalo i některé konkurenty Henkela, jako Procter & Gamble.
Henkel dodal, že koupil podíl prostřednictvím své dceřiné společnosti, odmítl se však vyjádřit k ceně. Neidentifikoval ani dřívějšího majitele podílu. Mluvčí nechtěl komentovat ani dotaz, zda firma uvažuje o dalším zvýšení podílu. „Vzhledem k současným podmínkám na trhu Henkel považuje tento majetek za zajímavou investici,“ citovala agentura Reuters vyjádření společnosti.
Henkel působí od roku 1991 také v České republice. Zabývá se dovozem a distribucí chemických prostředků a přípravků. Celosvětově má Henkel pobočky ve více než 75 státech. Skupina působí v oblastech pracích a čistících prostředků, kosmetiky a lepidel.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.