Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francouzský koncern Lagardere měl loni ztrátu 291 milionů eur

Redakce MAM18. 3. 2003

Francouzský mediální koncern Lagardere měl v loňském roce čistou ztrátu 291 milionů eur. To je zásadní změna proti předchozímu roku, kdy společnost hospodařila se ziskem 616 milionů eur. v pátek ve věku 75 let zemřel zakladatel a šéf společnosti Jean-Luc Lagardere.
Největší světový vydavatel časopisů, který ale zastupuje také zájmy Francie v evropském zbrojařském průmyslu, musel zaúčtovat i mimořádné náklady kolem 371 milionů eur. Z této částky připadlo 266 milionů na ukončení činnosti firmy Matra Automobile.
Provozní zisk v hlavní mediální divizi však vzrostl zhruba o devět procent na 385 milionů eur. Aktivity v mediální oblasti se mezi analytiky sledují nejvíce, protože firma chce v této oblasti dále expandovat. Provozní zisk za celou skupinu se snížil na 440 milionů z předchozích 514 milionů eur. Analytici v průměru čekali, že provozní zisk klíčové mediální divize se v roce 2002 zvýší o pět procent na 369 milionů eur. Mediální divizi koncernu řídí Lagarderův syn Arnaud, který měl o výsledcích informovat. Plány však změnila smrt jeho otce, který v pátek zemřel na následky infekce.
Dynastii Lagardere, která se zabývá širokou škálou činností, počínaje výrobou munice a konče vydáváním časopisů, nyní povede Arnaud Lagardere. V řízení mu bude pomáhat Philippe Camus, který je ve firmě už veteránem a který se mimo jiné podílí také na řízení zbrojařského koncernu EADS. Ten vyrábí dopravní letadla Airbus a Lagardere starší ho pomáhal zakládat.
-čtk-

×

Kurýrní služba Globus Car míří na Slovensko

Starší článek

Intesity zajišťuje public relations pro Amcico AIG Life

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více