Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francouzská reklamní agentura Havas se loni vrátila k zisku

Redakce MAM6. 3. 2003

Francouzská agentura Havas SA, šestá největší reklamní skupina na světě, se loni vrátila do zisku. Čistý zisk Havasu podle dnešní zprávy loni činil 24 milionů eur a odpovídal očekávání analytiků. Účetnictví v roce 2001 společnost uzavřela se ztrátou 58 milionů eur.
Bez započtení odpisů nehmotného majetku se čistý zisk skupiny Havas zvýšil na 95 milionů eur. Byl tak osmkrát vyšší než 11 milionů eur z předchozího roku.
Provozní zisk zvýšila Havas meziročně o 170 procent na 220 milionů eur. Marži tohoto zisku společnost zvýšila na 11,1 procenta z 10,4 procenta v roce 2001. Ve výsledku je však zahrnuta i rezerva 11,1 milionu eur vytvořená kvůli bankrotu amerického telekomunikačního gigantu WorldCom Inc. Bez započtení této rezervy by provozní marže byla 11,6 procenta.
Havas na konci minulého roku snížila čistý dluh na 664,4 milionu eur, zatímco na konci roku 2001 činil 703,3 milionu eur. Firma sníží dividendu na devět centů na akcii ze 17 centů za rok 2001. Snížení dividendy bylo obecně očekáváno. Firma chce výplatu srovnat tak, aby odpovídala průměru v odvětví.
Havas slíbila, že bude i nadále zvyšovat marži provozního zisku a tok hotovosti. Firemní zpráva připomíná, že po dvou letech poklesu odvětví může jeho počínající oživení zastavit hrozba války v Iráku. Trh za poslední měsíc akcie Havas výrazně podhodnotil právě kvůli obavám, že reklamní trh opět čeká pokles.
-čtk-

×

Do 21. března lze sněmovně navrhnout kandidáty do Rady ČT

Starší článek

Šéf litevské televize odstoupil kvůli zásahům politiků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Wedo

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více