Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francouzská armáda zesiluje reklamu k rekrutování dobrovolníků

Redakce MAM11. 3. 2003

Piloti jsou na nebi a strážní andělé na zemi. Takovými a podobnými slogany se snaží francouzská armáda nalákat mladé muže a ženy na službu vlasti. Od prosince 2001 jsou francouzské ozbrojené síly plně profesionální, a proto se již nemohou spoléhat na průběžné doplňování svých řad odvedenci. Ročně přitom musí nalákat desetitisíce dobrovolníků.
Francouzské vzdušné síly v březnu spustily vůbec první velkou reklamní náborovou kampaň ve své historii. Ta je přijde na 3,1 milionu eur (téměř sto milionů korun). Jde prý o velmi skromný rozpočet, neboť letectvo a protivzdušná obrana nepotřebuje naverbovat tolik vojáků, jako jiné složky armády.
Snaží se však přesvědčit veřejnost, že vzdušné síly nejsou jenom piloti stíhacích letounů, ale že potřebují odborníky v řadě dalších profesí. Po celé Francii se proto v těchto dnech objevilo na 10 tisíc billboardů lákajících ke službě v letectvu, které navíc podporují reklamní spoty v rozhlase.
Vzdušné síly se do kampaně pustily krátce po francouzském námořnictvu. To v lednu lákalo mládež do svých řad záběry na speciální komanda v akci a slogany jako “vyměňte za videohru”. Francouzské námořnictvo přitom má z čeho vybírat. Loni vybralo 5500 nových vojáků z 18.000 přihlášených.
Nejvíce dobrovolníků musí ročně naverbovat francouzské pozemní síly, a to v průměru 17 tisíc pro 400 různých vojenských odborností. Vzdušné síly musí každý rok bezpodmínečně získat 5000 nových vojáků a námořnictvo kolem 6000.
Podle průzkumů veřejného mínění, které si armáda nechala vypracovat, se přitom její reklamní kampaně osvědčují. Například loňskou kampaň pozemních sil si dokázala vybavit polovina dotázaných a většina Francouzů soudí, že správným způsobem přesvědčovala mladé, aby hledali práci u armády.
Armáda je ostatně co do počtu nabízených pracovních míst největším verbířem ve Francii. Může se přitom spolehnout na to, že má v očích veřejnost příznivý obraz. Podle průzkumu agentury CSA hodnotí svou armádu kladně 81 procent Francouzů.
-čtk-

×

Radní ČT se ve středu kvůli nemoci nesejdou

Starší článek

Operátoři používají kopie skladeb

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více