Flash bannery do reklamy?

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Společnosti Computer Press, Economia OnlineCP Online uskutečnily v uplynulých dnech průzkumné měření možnosti využití Flash bannerů pro reklamní účely. Ve třech samostatných skupinách uživatelů serverů (1. Newlinx, 2. Živě, Mobilmania, Doupě, 3. Ihned) byl zjišťován poměr prohlížečů, na kterých nemůže být zobrazena Flash v žádném případě a podíl, na němž se může zobrazit pouze historická verze 3, verze 4, verze 5 (je součástí instalací prohlížečů) a poslední verze 6 (MX). „Při nasazení banneru ve  verzi 5 je jen 8-10% zobrazení v „nouzovém“ obrázku. U verze 6 to je již každé páté zobrazení. V některých případech je ale vhodnější použít novější verzi 6 (menší velikost díky komprimaci), ovšem je nutno pamatovat na více jak dvacetiprocentní ztrátu zobrazení v požadovaném formátu, při nemožnosti zobrazení Flash banneru (prohlížeč nemá požadovanou verzi) dojde totiž k náhradnímu zobrazení .gif/.jpg obrázku, který nemusí být tak vizuálně kvalitní a poutavý,“ vysvětluje Jiří Waisser, administrátor reklamních systémů CP Online. sch

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.