n Společnosti Computer Press, Economia Online a CP Online uskutečnily v uplynulých dnech průzkumné měření možnosti využití Flash bannerů pro reklamní účely. Ve třech samostatných skupinách uživatelů serverů (1. Newlinx, 2. Živě, Mobilmania, Doupě, 3. Ihned) byl zjišťován poměr prohlížečů, na kterých nemůže být zobrazena Flash v žádném případě a podíl, na němž se může zobrazit pouze historická verze 3, verze 4, verze 5 (je součástí instalací prohlížečů) a poslední verze 6 (MX). „Při nasazení banneru ve verzi 5 je jen 8-10% zobrazení v „nouzovém“ obrázku. U verze 6 to je již každé páté zobrazení. V některých případech je ale vhodnější použít novější verzi 6 (menší velikost díky komprimaci), ovšem je nutno pamatovat na více jak dvacetiprocentní ztrátu zobrazení v požadovaném formátu, při nemožnosti zobrazení Flash banneru (prohlížeč nemá požadovanou verzi) dojde totiž k náhradnímu zobrazení .gif/.jpg obrázku, který nemusí být tak vizuálně kvalitní a poutavý,“ vysvětluje Jiří Waisser, administrátor reklamních systémů CP Online. sch
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).