ExMise Public Relations se úspěšně podílela na konferenci ISSS

27. 3. 2003 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura ExMise Public Relations byla již podruhé jedním ze spolupořadatelů prestižní konference Internet ve státní správě a samosprávě, která patří mezi největší akce svého druhu ve střední a východní Evropě. Šestý ročník konference – ISSS 2003 – se uskutečnil ve dnech 24.–25. března jako obvykle v kongresovém centru ALDIS v Hradci Králové. Již první den konference přesáhl počet akreditovaných účastníků číslo 1700 a rekordu bylo dosaženo i z hlediska zahraniční účasti – akreditovali se zástupci 27 zemí. Úzká spolupráce s podobně orientovanými iniciativami v zemích EU sem opět přivedla i řadu významných představitelů Evropské komise.

Agentura ExMise v rámci příprav i průběhu konference zajišťovala kromě media relations také provoz tiskového střediska, koordinovala řadu dalších aktivit a podílela se rovněž na vysílání internetového radia SOLON, které přinášelo aktuální zpravodajství z celého průběhu konference ISSS 2003.

“Zapojení profesionálů z oblasti komunikace do celého procesu přípravy a vlastní organizace konference se nám velice osvědčilo již v loňském roce,” říká Tomáš Renčín, ředitel konference ISSS. “Proto jsme i letos přivítali ochotu agentury ExMise zapojit se do mimořádně náročných příprav znovu.”

“Důvěra organizátorů jedné z největších evropských akcí svého druhu nás samozřejmě těší,” říká Václav Pavelka, ředitel agentury ExMise Public Relations. “Již loni jsme naplno využili naše dlouholeté zkušenosti v sektoru informačních technologií i státní správy a samosprávy a letos jsme se snažili řadu procesů ještě zlepšit.”

Hlavním organizátorem 5. ročníku konference ISSS, která se konala pod záštitou ministra Vladimíra Mlynáře, byla jako obvykle společnost Triada, spolupořadateli pak Svaz měst a obcí ČR, Asociace krajů ČR, SPIS a ExMise Public Relations.

xxx

Společnost ExMise Public Relations byla založena v roce 1993, má 15 zaměstnanců a s loňskými čistými tržbami více než 21,5 mil. korun patří mezi deset největších PR agentur na českém trhu. Od roku 1998 je agentura součástí mezinárodní sítě Hauska&Fleishman-Hillard. Poskytované služby zahrnují zejména poradenství v oblasti vztahů s veřejností a mediální komunikaci. Mezi klienty agentury patří například Baxter Czech, Budějovický Budvar, ČESKÝ TELECOM, Kimberly-Clark, Lucent Technologies, PEPSI/Gatorade, Reckitt Benckiser, Stavební spořitelna České spořitelny nebo Sybase.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.