Europress výrazně vstoupil do ABC

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Vydavatelství Europress přihlásilo čtyři nové tituly do systému ověřování nákladu tisku, které u nás realizuje firma ABC ČR. Celkem má tak Europress v ABC již sedm titulů ze svého portfolia. Chvilku pro Tebe, Rytmus života, Napsáno životem, nově se pak v dubnu dozvíme výše nákladů u titulů Žena a život, Bravo, Bravo Girl a Dívka. „Do systému jsme přihlásili nejsilnější tituly. Nebojíme se o nich zveřejňovat údaje a jsme přesvědčeni, že tento krok jim prospěje. Získáme tak další kvantifikovatelné údaje pro mediální agentury,“ řekl M&M jednatel Jaromír Skopalík. Zbývající tři tituly Europressu (Tina, Bydlení a Čas na lásku) by se v ABC měly objevit nejdříve v následujícím roce. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.