Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Europress a Sanoma opustily Mediaprint

Redakce MAM3. 3. 2003

Martina Vojtěchovská
Vydavatelství časopisů Sanoma Magazines Praha a Europress, která se v závěru loňského roku stala akcionáři společnosti PNS, definitivně ukončila svou spolupráci s konkurenční distribuční firmou Mediaprint & Kapa (MKP). Obě vydavatelství tak od počátku března využívají pouze služeb PNS. Ke konci března by pak měla být přes MKP ukončena distribuce titulů vydavatelství Roof, které pod Sanomu spadá. Odchod Europressu od MKP však bude mít dohru u soudu. Mediaprint se totiž rozhodl žalovat Europress, protože se domnívá, že jeho odstoupení od smlouvy bylo neoprávněné, protože firma nedodržela smluvně stanovenou výpovědní lhůtu. Podle jednatele MKP Ivana Kaufmanna Europress údajně smlouvu o distribuci tisku na podzim nevypověděl, následná jednání mezi oběma stranami se prý vedla pouze o nových obchodních podmínkách. Jednatel Europressu Jaromír Skopalík však M&M řekl, že Europress vypověděl smlouvu loni v listopadu a že 28. února mu vypršela výpovědní lhůta. „Jednání znovu otevřít nechceme, naše stanovisko je bez vnějších vlivů neměnné,“ řekl dále s tím, že MKP nepředložil podmínky, které by vydavatelství přesvědčily, a proto spolupráci ukončil. Ivan Kaufmann tvrdí, že Mediaprint je schopen fungovat i přes ztrátu uvedených vydavatelství a že firmu chce držet i za cenu snížení podílu na trhu ve prospěch konkurence. n
Přechod k PNS. Vydavatelství Europress se podle Jaromíra Skopalíka rozhodlo nepokračovat ve spolupráci s firmou Mediaprint & Kapa. Jednatel Mediaprintu Ivan Kaufmann však výpověď Europressu zpochybňuje a obrací se na soudní orgány.


×

Většina diváků čeká od televize zábavu

Starší článek

O nejlepší web soutěží dvě stovky měst, obcí a krajů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více