n Jindřich Jirásek
Novou reklamní agenturou české pobočky společnosti Microsoft je Euro RSCG New Europe. Tendru, který probíhal dva měsíce, se vedle vítězné agentury účastnily rovněž Leo Burnett, McCann-Erickson, Kaspen, Tanagra a public relations agentura EMC patřící do skupiny Young & Rubicam. Euro RSCG New Europe bude mít na starosti celou komunikační strategii Microsoftu zahrnující kreativitu, strategické plánování, interaktivní a eventové služby. Microsoft dosud spolupracoval v České republice s agenturou Mayer Advertising, na mateřském trhu USA propaguje jeho produkty McCann-Erickson. První kampaň v režii Euro RSCG na nový serverový operační systém Windows 2003 by se měla v médiích objevit do dvou měsíců. n
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.