Euro RSCG vyhrála Microsoft

17. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Jindřich Jirásek
Novou reklamní agenturou české pobočky společnosti Microsoft je Euro RSCG New Europe. Tendru, který probíhal dva měsíce, se vedle vítězné agentury účastnily rovněž Leo Burnett, McCann-Erickson, Kaspen, Tanagra a public relations agentura EMC patřící do skupiny Young & Rubicam. Euro RSCG New Europe bude mít na starosti celou komunikační strategii Microsoftu zahrnující kreativitu, strategické plánování, interaktivní a eventové služby. Microsoft dosud spolupracoval v České republice s agenturou Mayer Advertising, na mateřském trhu USA propaguje jeho produkty McCann-Erickson. První kampaň v režii Euro RSCG na nový serverový operační systém Windows 2003 by se měla v médiích objevit do dvou měsíců. n

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení